zondag 8 september 2013

Eerste klas 1969

Morgen start ik een stage periode in groep 3 op een Daltonschool in Houten.
Vandaag de gebruikte taal- en rekenmethode doorgelezen.
En. . .

Ik heb nog even de klassenfoto bestudeerd van toen ik in groep 3 (eerste klas) zat.
Wat herinnerde ik me nog?
Dat ik heel graag wilde leren lezen, en het leuk vond als ik met de klittebandletters een woord mocht maken op het viltbord onder het goede plaatje.
En een echt tafeltje, met een kastje, inktpotje, gleuf en schriftjes, dat vond ik zo heerlijk.

Een van deze leuke kinderen ben ik.

Ik heb veel zin in mijn nieuwe klasje morgen.
Hoop daar weer heel veel te leren.

Ineke

( ik ben het meest linkse kind op de foto)

1 opmerking:

  1. Wat een vernieuwde foto voor zo lang geleden! :) Veel succes in je nieuwe school.

    BeantwoordenVerwijderen