woensdag 4 september 2013

Kreukelvork

Vorken zijn echt vorken. Ik bedoel, het woord klinkt goed bij wat een vork is.
Er zijn zoveel verschillende vorken, soms koop ik bij de kringloop soms mooie oude vorken.
Geïnspireerd door T, die enorme vorken maakt met allerhande materialen ( ik zal vragen of ik er een keer een foto van op mijn blog mag plaatsen), probeerde ik een vork te verbuigen.
Maar dat viel tegen, ze zijn natuurlijk echt stevig ( stel je voor dat je een hap neemt en je buigt de tanden van de vork aan jouw eigen tanden, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn).

Maar ze lagen op tafel met tangen erbij, en zo verbogen mijn zoons ook vorken, en er ontstond een
leuke club ondeugende vorken.
Hoe eenvoudig.

Denk ook nog even aan de toepassingen, gebruik ze als haak om handdoek aan op te hangen in de keuken, of als handvat voor keukenkastje.




Pretvorken toch?
Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten