zondag 29 september 2013

Droom ook eens weg

De grote groene glimmende kever is weg.
Hij is er vandoor.
Brrrr.  Nee natuurlijk ben ik er niet bang voor.
Maar toch, zou hij in mijn haakmandje zitten? En inmiddels in een bolletje katoen gekropen om er een nestje te maken?
Of in het vak van de tijdschriften.
Krijg toch kippenvel nu van deze opgeschreven gedachten.

Maar gister fotografeerde ik de kever op een schilderijtje.
Een heel mooi schilderijtje waar ik heel graag bij weg droom.
Kijk goed, wie zou hier nu niet een tijdje willen wonen?


Natuur, water, uitzicht, mooie bomen, gezellige ganzen, en nog veel meer.

 En zie je in de verte dat huis, daar zou ik dan wonen en dat kleine huisje zou mijn atelier worden.

Ik raad het iedereen aan, droom weg bij een mooi schilderij of prachtige foto.

Ineke

PS, morgen ga ik mijn mannen de opdracht geven die grote groene glimmende kever op te zoeken in huis.Dan zal ik hem morgenavond vrijlaten in de tuin.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten