maandag 10 oktober 2016

Digital nomads

Zo noem je mensen die geen vaste woonplaats hebben,  met laptop over de wereld reizen en werk doen met hun laptop.
Mijn zoon is een digital nomad, met zijn vriendin Charlie.
Dat gaat ze goed af , al wordt de druk groter te willen weten wanneer hij naar Nederland komt en ik hem en zijn grappige lieve creatieve vriendin kan ontmoeten.
(We zagen hem de laatste keer in Nederland eind december vorig jaar)
Maar daarover doen ze geen uitspraken.  Zij plannen een paar maanden vooruit en vanaf 23 oktober tot half januari passen ze op een huis (met daarin en hond enkat) in Bulgarije.
Dagelijks contact heb ik met hem. Dat dan weer wel.  Kort fijn contact. Hij stuurt me nieuwe ideeën of vertelt iets en vraagt ook hoe het met mij gaat.
Heerlijk dat contact zo. 'Ping' en dan weet ik Jaro komt digitaal binnen.
We praten ook met elkaar, dan face timen we via Ipad en zeten we hem in de kamer neer.
Daarvan de foto. Ik toon ook nog even de mooie afbeelding die ze hebben gemaakt voor de banner van zijn blog. Een blog waar je verhalen kunt lezen over de belevenissen van Jaro en Charlie maar dan door de ogen van hun hond Banana.

1 opmerking:

  1. Het is moeilijk als je kind zo ver weg is. Gelukkig is hij in goed gezelschap, las ik op hun blog.

    BeantwoordenVerwijderen