zondag 30 oktober 2016

Mooie expositie van bijzonder mens

Vandaag was ik op een overzicht expositie van Mark van Praagh in Hilversum.
We hebben 4 jaar samengewerkt in de kunsteducatie en toen heb ik veel van hem geleerd over kunst en het leven.
En och och wat hebben wij gelachen in die tijd ..
Deze maand hing er een overzicht van zijn  werk van de laatste 12 jaar.
Och wat maakt hij mooie dingen.
Het heeft diepte door de dunne laagjes die hij over elkaar schildert. En ik ben zelf heel dol op patronen. Vooral hoe hij ze maakt.
Kijk maar eens op zijn site:
www.markvanpraagh.nl

3 opmerkingen:

  1. Prachtig werk! Helaas is de expositie net afgelopen. Ik ga hem in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Voor mij als quiltster heel inspirerend. Jammer dat de expo afgelopen is, ik had het werk wel in het echt willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Ineke, ik dacht ik zal ook eens op je Blog-pagina kijken. Begint al meteen met hele mooie kunstwerken, mooi zeg ! Groetjes Edith Jonker ( van Instagram )

    BeantwoordenVerwijderen