vrijdag 28 oktober 2016

Schaduwpret

Als de zo'n schijnt zijn er prachtige schaduwen.  Die leg ik graag vast en speel er mee. Op schoolpleinen kun je ook veel plezier hebben met schaduwen van kinderen en juffen. Overtrekken met stoepkrijt of schaduwtikkertje.
'Ineke ik rijd over je hoofd' , zei een kleuter op zijn fietsje.

Mijn reizende zoon kijkt ook graag om zich heen (kind van zijn moeder; -) ?
Dus ook hij maakt regelmatig voor mij een schaduw foto.
Vandaag kreeg ik deze. Ze zijn net in Oost-Bulgarije waar ze weer op een huisje met huisdieren passen tot half januari 2017.
Deze foto maakte hij tijdens wandeling
( met koffie mee voor onderweg,wat ziet dat er gezellig uit).

1 opmerking:

  1. Ik speel ook graag met licht en donker, en schaduwen. Wat een heerlijke herkenbare verhalen op jouw blog. Die schaduwkunst moet je goed vastleggen. Ze is onbetaalbaar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen