donderdag 6 oktober 2016

Lieve kleuters en herfst

De kleuters van de groep waar ik donderdagochtend ben zijn gewend elkaar soms op rug, schouders of armen te masseren. Tijdens het fruit eten en drinken kwamen er twee kinderen naar me toe en vroegen of ik het fijn vond als ze mijn rug zouden masseren.
De langste kneep in mijn schouders en de kortste kriebelde mijn rug.
Fijn.
Echt waar. En echt liefdevol.
Een eindje verder zaten 5 kinderen ook in een rijtje te masseren.
Plotseling staat een jongetje, de kleinste uit de klas op, legt zijn hand op mijn borst (en voor wie mij kent   .....) en zegt: 'ik kan ook je borsten masseren hoor...
Oeps.......
'nee dat doen we niet'.
Lachend ging hij weer zitten.

Nog wat foto's van de herfst-vindsels. In drietallen maakten ze deze prachtige voorstellingen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten