donderdag 27 oktober 2016

Hoog in de bomen

Overnachten in een boomhut. Dat lijkt me zo geweldig.
(Kijk een huisje aan het strand  natuurlijk ook geweldig, heb ik ook nog nooit gedaan)
Maar een boomhut, echt hoog zodat je het leven van de dieren en begroeiing om je heen eens recht voor je kan aanschouwen.  Kaarsjes aan en dan op het balkonnetje van de boomhut beetje wegdromen. Niet alleen maar het liefst met mijn lieve B die dan met zijn verrekijker de meest mooie boomdieren bekijkt en ook de vogeltjes voert. En hapjes voor mij maakt natuurlijk.
Hm dat kaarsje is natuurlijk niet zo'n goed idee. Hi Hi. .Stel je toch voor.
Boomhut in lichterlaaie en het bos er ook bij.
Ik wil dan niet in een boomhutten park. Dat je, zeg maar, met je verrekijker alleen maar ziet wat de buren doen. Nee dat vind ik dan weer zo raar. Een soort boomhutten straat aan een rij bomen.
Nee.... gewoon een boomhut voor jezelf met om je heen bomen.
Oeps wc vergeten....moet je dan s nachts de ladder met 60 treden af voor je plasje? Ik denk dat ik dan gewoon met mijn ...over de rand naar beneden plas.

Het volgende gedicht dat past erbij.
Ik denk dat ik moet gaan sparen.
En dan hoop ik ooit ook een paar dagen huisje op het strand.....
Nog meer sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten