dinsdag 18 oktober 2016

Niet voor mannen ;-)

Je gelooft het niet.......
Het is vandaag wereld menopauze dag.
Echt waar.
Dus?
Hang uw tampons in de bomen. Plak een mndvrbnd met vleugels op uw voorhoofd en eet een moederkoek.
Gefeliciteerd dames.

Vanmorgen gesprek en onderzoek bij overgangs verpleegkundige en gynaecoloog. Wat een gedoe die hormonen.  Ze schommelen en rommelen en is in mijn geval nog maar het begin.
Ik breid er hier maar niet verder over uit.
Ik kan me nergens ziek melden maar kan nu ook niet voor de klas.

Maar gelukkig is het een feestdag:
Wereld menopauze dag.....hoe komen ze erop ( hoe kom ik er van af).


1 opmerking:

  1. Wat een gedoe. Ik vrees dat er heel veel grappen over gemaakt zullen worden. Jammer, want voor heel veel vrouwen is dit een heel nare en zware periode.
    Ik wens je veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen