zondag 2 oktober 2016

Thuisatelierdag

Vandaag zat ik bijna de hele dag in mijn eigen kamertje, mijn thuis atelier.
Ik had stretch kleding aan, dikke sokken en dat heb ik nu nog steeds.
Ik ruimde en veegde wat (weinig plek om te vegen....hi. .hi).
Sorteerde, knipte, telde , scheurde, dacht na, stapelde, verwisselde, fotografeerde, sneed, och wat was het fijn.
Vriendin M kwam, in dezelfde kledingstijl, een bakkie boven doen.
We spraken haar klussen door, mijn verzinsels, onze levensvragen en ze vond dat een uitbouw aan mijn thuisatelier erg nodig was. De muren stonden te bol...
Tja...
Gelukkig heeft manlief geen binnenshuishobby en geen werk waarvoor hij thuis dingen moet voorbereiden.
Gelukkig heeft zoonlief gewoon 1 eigen kamer.
Dus heb ik in de loop van de jaren op vele plekken in huis spullen verzameld.
Zoals voorraad leer, vilt en stoffen.
Voorraad tassen.
Lesmaterialen kleuters en kunst projecten.
Kratten met mozaiek materialen.
Wol, katoen, kralen, band, touw, lint,....
En natuurlijk ook gereedschap, machines en lijmsoorten.
Kinder- en natuur- en  bijzondere boeken, ook onmisbaar voor een echte kleuterjuf.
Heerlijk dagje met mezelf in een soort stilte. 
Binnenkort maar eens een uitverkoop doen van zelfgemaakte gebruikte tassen , proefmodellen . Want dat die er nog hangen is ook jammer.
En creatieve workshops aan huis zou ook wel wat zijn.
Zo maar even met mijn kop uit het dakraam, heb ik toch wat frisse lucht!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om eens binnen te kijken bij je. En als je ooit cursussen gaat geven meld ik me aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook wel eens een tas bij je willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef nog geen cursus in samen tas maken, daar heb ik de ruimte niet voor!

      Verwijderen