zondag 23 oktober 2016

Logeren

Dit weekend kwamen mijn vader en moeder (82 en 75) uit Zeeland bij ons (58, 53 en 20) twee nachtjes logeren.
Voor ons eigenlijk gewoon, dat doen we al jaren want ik ben al 31 jaar met mijn lief.
Ook logeren  in Zeeland doen we regelmatig (zoals dan ook altijd te zien op mijn blog).
Maar goed logeren bij ons.
Dat betekent: Met zijn allen op de bank,  koffie met de gebakken cake van mijn moeder,  enorme lol tussen manlief en mijn pa,  knuffelen, raar doen, praten, herinneringen ophalen,haken met ma,  detective kijken, zaterdag morgen naar de lapjes markt/ bloemen markt en dan een bakkie op het Janskerkhof.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Heerlijk is het dat dit kan zonder dat er stress is. Ieder gaat zo nodig ook zijn gang.

Ik doe het niet vaak maar deze foto laat ik graag aan iedereen zien.
Mijn moeder en ik.



3 opmerkingen: